sophie bästa soppan :D

bonjour
hade en fruktansvärt härlig dag idag stack till tåget runt 7 och va på skolan vid 8 och dagen bestod bara av en massa diagnosiska tester i svenska och engelska men dom va hyfsat lätta så inget jobbigt, första och än sålänge ända dagen på filborna då jag inte haft träning på skoltid, soooft! :D

efter skolan stack jag in till hbg med bästa sophie och vi gick runt i en massa butiker men de blev bara prova och häng tillbaka då vi inte hade pengar med oss för shopping utan istället gick vi in på espresso house och tog varsinn chai latte och choklad muffins, så mumsigt gott hehe dock inte bästa uppladdningen för träning :D vi gick med massa och då menar jag MASSA skoskav hela vägen bort till söder där vi skulle träna, lite duktigt men snabbt gick de inte utan idag va det gång i snigeltakt :) hade uppvärmningen och sen hoppa i plurret och körde ett ganska så tufft fartpass, efteråt blev de massa skitsnack innan jag åkte med sophie hem till henne där pappa sedan hämtade upp mig och kom hem sen för en väldigt mumsig middag bestående av ris och kycklingfile, mums :D

men klockan är mycket och det är dags att sova, bara några timmar kvar tills klockan är 6 och det är dags att stiga upp :/
så godnattpuss!


bild sen i våras då jag va på piren med erica! :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste tösen ! :)

2010-09-06 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0