lisa ♥ simning

hello,
dubbel träning då de först va styrka sen på eftermiddagen simträningen tänkte nu blir de väl ganska så chill för de sa dom andra att de e på torsdagar men kommer till träningen och de blev för mig;

30 min uppvärming på land
3 (600 - 6x50) allt ryggsim
7 (3x100) 1.a kick med platta, 2.a 25 ry kick/25 snurr kick, 3.dje 25 kick mage/25 snurrkick
stretching

riktigt jobbigt, specielllt alla de 21 hundringarna kick, att hålla andan va nog de som tog mest på krafterna.

fick tillbaka mattetestet vi hade haft, fick 28/30 så helt okej, ett slarvfel och ett som jag inte har en aning om vad jag höll på med för svaret är helt ute och cyklar men men så är de ibland :) även mitt engelska test var helt okej :)

måste också bara nämna att att jag kom till knutat för tidigt och de va långt till mitt tåg gick så blev inom espresso house och tog en chai latte....såååå gott och ett litet choklad till de haha :D inte bra och tror jag måste sluta med sån lyxfika så ofta men de e verkligen mums! :d

precis pluggat en massa jobbig spanska så nu tycker jag att jag är värd lite skönhets sömn för de behövs haha :)
puss och godnatt! :)


färsingadoppet i sjöbo typ 2006 eller ngt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0