simma och få pengar

hola!
måndag igen och dax för skola igen. väldigt fint väder idag och jag kände mig väldigt somrig. hade både engelska och svenska kommunikation men annars hade man väl bara kul och snackade en massa. ritade en super stilig bild med amanda över hela tavlan i matten, typ 2 st jorden och olika ställen där dom som satt i rummet delvis fick välja vart dom ville sitta, skulle ha ph-samtal idag men nejdå de hann fredrik inte med, aja, fick iallafall gjort någon enkät sak och slipper va kvar på fredag, jippe!
cykla hem tillsammans med sofia a och sen gjorde jag typ ingenting fram till dagen "träning" idag som var sponsorsim, simmade faktiskt 4362,5 m på en timme, ganska nöjd!
nä nu är jag trött och ska hoppa i säng, är ju dessutom nationella i engelska imorgon, både läs- och hörförståelse, så om där nu är någon som läser så får ni önska mig lycka till (aa'!
btw hade faktiskt besöksrekord haha hela 12 st läsare, tummen upp för de!
ni får ha de bra och puss på er!

kom på att jag lovat claudia att nämna att hon e bäst men frida ville att jag skulle skriva att claudia va bäst efter henne men kan lika bra ta med att jag älskar er, frida, sofia, ottilia, amanda, claudia och inte minst andreas!
och även andreas bergsten som är underbar! och jag vet att du kommer klara ditt mål!

Kommentarer
Postat av: claudia

haha det är bra lisa ;)<3<3

2010-03-16 @ 14:00:08
Postat av: Sandberg

tack så mycket att man fick komma med på ett hörn där ;)<3

2010-03-16 @ 15:22:51
Postat av: Roffe Bergsten

gör mitt bäst :) och tack för man nämndes :)<3

2010-03-16 @ 16:04:14
URL: http://andreasbergsten.blogg.se/
Postat av: sofia hector

lisafisa i löve you ! :D<3

2010-03-16 @ 22:41:10
URL: http://sofiahector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0