panta mera!

tjollahop!
skrev inte i fredags men de var en kul dag, gick tillsammans med Frida, Sofia, Ellen och Linnea till kvantum där vi pantade burkar (y) hela 171 kr faktiskt! och sen köpte gifflar och choklad! mums på de, och man slapp ju skolan typ ett tag. och dessutom fick jag och fria varsin rosa ballong! *happyface*
började helgen med morgonträning så gick upp vid hal 8, sen direkt efter de hem och hade de vääääldigt tråkigt, sen stack man till badet igen och tränade. vi va hela 2 st och tränare så kändes väldigt lönt, sen stack man in till ishallen där de är något innebandy sm eller nått sånt och underhöll Frida när hon skulle stå i kiosken med Micke som typ inte va där alls haha och Coffe tror jag han hette som fick göra allt, eller ja nästan iallafall! Jag och Frida hämtade faktiskt chokladbollar i idrottshallen duktiga som vi är! Sen blev man hämtad och hann knappt innanför dörren innan man stack ut i häljarp till kusin vitamin, sov över där och sen idag stack vi till ikea för julia skulle köpa tavelramar och något sånt man satte på vägen typ klistermärken som decoration. En snabb sväng inom väla och sen hem. Trodde päronen skulle va hemma men icke, ska iallafall va duktig och plugga en liten stund oc om jag har tur blir de ut med erica sen!
ha de bra, bättre, bäst! pussss

Kommentarer
Postat av: sofia hector

Vi ska panta mera! :D:D:D<3

2010-03-14 @ 17:40:36
URL: http://sofiahector.blogg.se/
Postat av: Sandberg

viktigt att panta :D

2010-03-14 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0