"öhh va äckligt"

tjabba tjena hallå!
idag va de nationella i engelska, kändes helt okej, hoppas bara att man har rätt också. slutade egentligen vid elva men såklart skulle frida sitta kvar i typ en timme. skulle ha följe med frida och andreas en bit med sen bestämde vi oss för att cykla med andreas till häljarp och ett antal gånger på vägen dit, ungefär sisåhär 74 gånger sa frida öhh va äckligt för att de stank ifrån tippen eller något och ja vi förstod att de va äckligt för vi kände också de, haha! visste inte vad vi skulle göra där men vi hamnade i hans hus. stannade där någon timme och vi kollade i skolkataloger sen andreas gick på sandåker. Sen började jag och frida cykla till ica, sen träffade vi även andreas bergsten ett tag och följde han hem, stackaren hade gått efter oss från skolan till ica (häljarpshallen) för att träffa oss, gulligt! sen cyklade vi hem i total motvind! ehm ganska jobbigt japp! kom på att min träning började en halvtimme senare och stressade ganska mycket, maxpass, otroligt segt idag, när man kom hem blev de mat. första gången på hela dagen, förstår inte att jag inte varit hungrig aja sen pluggade man ett litet tag *host* sen smsa daniel och sa att han och robin kom vid kvart över 8, snackade med dom i typ en timme och sen blev de in igen och nu sitter man här och ska försöka va lite duktig och plugga en liten stund!
pussen på er!


                 
lite gulliga bilder från min och fridas tur till häljarp! kärlek!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0