älskar er tjejer!

cha cha.
igår va man i malmö men alla 9:or, först skulle vi sticka till tekniska museét och gör någon uppgift men påvägen dit så sprang jag, frida, amanda, ottilia, claudia och sofia in på espresso house och köpte lite god dricka och skulle sen på egen hand hitta dit, vi klarade de! sen var det lunch i två timmar och stack in till stan med frida, amanda och sofia, åt på donken och sen kollade i affärer och frida köpte en super söt tröja inne på zara. efter det skulle vi på någon utställning inne på komendant huset, va väl helt okej, sen stack vi till stan ännu en gång, köpte godis och dricka inför bion vi skulle se, skirt day hette de. inte att rekommendera! innan vi gick till stationen blev de in om The body shop och sofia köpte body butter! och innan vi skulle hoppa på tåget skynade vi inom bananbyrån fråga mig inte varför den hette annorlunda men jaja och köpte ben&jerry, riktigt mumsig! på tåget träffade vi några trevliga serber som vi snackade engelska med och någon snubbe som erbjöd claudia snus som frida sen råkade kasta glassburken på, pinsamt men kul hade vi!

idag va riktigt seg, halsen gjorde ont, hostade och va hes när jag vaknade och bestämmde mig för att gå till skolan redovisa engelska och sen sticka hem. ändrade planer väl på skolan, fick reda på att de va idrott (precis som alla andra torsdagar) och inte nog med de utan beeptest, vilket är obligatoriskt och snäll som hon är följde frida med mig hem och hämtade kläder, sen sprang vi tillsammas, frida va superduktig och fick 13:2 och jag fick 12:3, MVG på oss båda och nu är de avklarat! skönt. sen redovisade man engelska gick också bra och sen va de bara samling kvar och sen hem. tränade förvånansvärt nog, men inte så hårt.
aja nu orkar jag inte skriva mer, och ni som läst orkar nog inte läsa mer så avslutar här och ska bara ta mina tablett för att bli frisk och hoppa i säng!

sköt om er och ha de bra för de har jag, pussss

en söt bild på amanda och frida! dock leker dom sura på bilden, haha.

Kommentarer
Postat av: Sandberg

grymma ni är :D<3

2010-03-19 @ 20:29:35
Postat av: sofia hector

haha på bilden märker man hur dåliga dom är på att leka sura ;P<3

2010-03-24 @ 20:55:20
URL: http://sofiahector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0