i like it!

hola!
klarat av tre hela skoldagar nu och dom har faktiskt varit helt chill! dock är spanskan lite rörig fast kanske beror lite på att vi är 34 st och har en lite yr lärare men de löser sig nog ;) kom till matten och förväntade mig att vi precis som på när vi haft ett ämne för första på denna skolan att läraren mest skulle prata men nejnej prov va de första vi fick för att han skulle se hur vi låg till så man får väl hoppas de gick bra! ;D

har även varit mycket träning..hmm 6 träningar på 5 dagar då söndagen va helt fri och ett pass på lördagen blev inställt vilket va skönt och ledde till att jag sov hela eftermiddagen fram till de va dags att fixa till sig och sticka till en fest med släkten vilket va på 50 personer, ganska mycket men kul va de! :D och fick ett erbjudande där också om en riktigt kul och spännande sak som jag kanske berättar när jag vet att de är officiellt och jag vet de blir av och om jag är med, hoppas verkligen! :D

måste påpeka att enrique iglesisas och pitbulls låt "i like it! har fastat långt in i hjärna och den gillas mycket just nu dock gillas det inte att det är slutet av augusti och det är typ vinter ute! vad är de? på morgonen när man ska ta tåget och vänta på bussen är det så sjukt kallt, i DON'T like that!

men pussen på er ♥


en av alla bilderna tagna ute på piren i borstahusen där de flesta kvällarna på sommarlovet spenderades! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0