för min egen skull

hallåja,
inte meningen att jag ska börja med bloggen igen men är sugen på att skriva av mig lite, har ju hänt tusen saker sen jag skrev här sist, sista tiden på kunskap, vilken va helt underbar! cabareén, avslutningsfesten och själva avslutningen, jag saknar alla och älskade 9:3 <3

sen hela sommarlovet där man varit på träningsläger med simningen på fuerteventura(en kanarie ö) där vi hade sjukt kul, simtränade, spelade volleyboll och sen surfade eller ja försökte sufra hehe :) sen har man simmat sim-SM och sum-sim, träffat en massa underbara personer, varit på landskrona karnevalen, helsingborgsfestivalen och sen semester i turkiet med familjen i slutet i sommaren otroligt skönt med semestern men som jag saknade dom här hemma :)

tidigare under sommaren efter sum-sim (ungdoms SM) avslutade jag mitt medlemskap i landskrona simsällskap, sa hejdå till alla simmarkompisar och tränare, de va en klubb där jag simmat i 16 år och de va dags för en förändring nu när de var dags att börja på gymnasiet :) så veckan innan man började skolan gick jag över till helsingborgs simsällskap där jag snabbt lärde känna sofie och agnes! har haft de väldigt bra den lilla tid jag spenderat här och i måndags började skolan, för mig var detta på filbornaskolan i helsingborg och allt började med ett tre dagars "internat" på skolan för att lära känna varandra och ha kul tillsammans och man kan säga att det funkade väldigt bra! första dagen började lite uppdelat i våra grupper men vi gick snabbt tillsammans och blev som en grupp och kan säga att jag faktiskt älskar min klass! :) NVID1 <3 vi avslutade dessa tre dagar med att sticka och kolla på HIF mot trelleborg där man satt och tittade i typ 2 timmar och frös som en gnu men gissa vem som vann?! H-I-F! :D

pusssen på er!


fuerteventura 2010, underbart!
kommer sakna er så ni vet!


erica, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0